Tuesday, January 25, 2011

Look Inspired By Tsubasa Masuwaka

Tsubasa Masuwaka always has an impeccable eye makeup on, and I felt that the look that I chose to replicate is different from her usual looks haha~ For one thing, it is not her usual neutral shade AND it is very subtle.



She’s using Dolly Wink products here, but I don’t see why we can’t replace them with items in our own arsenal (^ ω ^)

Eyeshadows-wise, I have NYX Jumbo Eyeshadow Pencil Pots & Pans all over lid, lilac grey shade from Max Factor Chic Monotone in the middle of the upper lid. Lastly I defined my inner and outer corners with a white also from Chic Monotone.


I need to get bottom lashes! I won’t have to spend as much time lengthening my lashes with mascara and also smudging my lower lids in the process


Ummm yeah, the lashes that I chose are too long and my liner isn't droopy enough (- ω -)


Tender nude cheeks with Ayura Aura Feel Veil RD01.



FACE atelier Lipstick Wheat to finish off my look~



That's all, sorry for making you suffer through my look which ended up not resembling Tsubasa's at all haha~

20 comments :

Popcorn said...

you look really really cute~~~ I soo wish that i had skin like yours.

ohhh are you going to try the black shattered polish? hmmmm i kept on seeing it on blogs. it looks really really interesting, so im going to go check it out in person.

SashAnais said...

Great look! I'm loving the lashes!

(AND OMG, am I seeing a link to JAPANESE KIT KATS??? OMG!)

DinaXYYan said...

You look so gorgeous love I love how you pout your lips, look really cute :D
I'm with you on bottom lashes, I always have hard time to apply mascara on my bottom lashes...

Rick said...

Thanks for re-confirming everything I've ever said to you!!! =)

bangbangsheshoots said...

this is a lovely natural look! I prefer your look to tsubasa tbh... i think tsubasa can look like shes over-made up but shes even though shes trying to go for the innocent under-made look look. lol

Worshipblues said...

Fa- fa-fabulous! I love the way you do your lashes...so clean and perfect!

Coco said...

you are SO ADORABLE!
i want to give you a *hug* >_
______________

no!!!!! i haven't tried their sesame masks yet!
but if you say so, i'm now really tempted to go buy it & test it out! >_<
- Coco

Bunnyluverz said...

she is so pretty! n you did a great job with taiwanese lashes =)

Jennifer said...

your skin looks GREAT blair!!!! please do a post on your skincare regimen, lol! love your earrings too ^_^!

cherry said...

I like how you look a lot cleaner than tsubasa, great for everyday. And dont worry about the lashes being too long, you can just add a little more liner, you will be adorable!^0^ (You are already~<3)

Styt said...

these are so natural looking. looks like uve got real long lashes. cute aswell not too much!

~Lisa said...

Aww, why's your other eye covered? lol
But it's still a very pretty look!! The lashes look really nice!
I just tried falsies for my first time (fine, 3rd) and it was so messed up. LOL

Dee said...

I really like your variation! The lashes really enhances your eyes! Nice work!

Karen said...

Yay a FOTD, you look purty Blair! I like the dolly effect of your eyes, can totally imagine you batting your lashes cutely :)

Suchada/Sushi Plasai said...

OMG youre so adorable~! Loving the look~! Great inspiration <3

Anna said...

HUGE pierces and omgwah you're so beautiful, honey *3* ^O^ A very nice yet simply FOTD :D

Toni said...

Your lashes look great! :) I like how light the makeup is. <3

Maypearls said...

I really like it! I love your false eyelashes too :D

Amynaree said...

loving the look that you did! it's super cute

Penny83 said...

wow, gorgeous FOTD. Looks really sweet and subtle. Your skin looks amazing! Love the taiwanese lashes!